דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הירשמו ותהנו

3% הנחה בהזמנה הראשונה | חשבון אישי עם ריכוז ההזמנות שלכם ומעקב משלוחים | מבצעים בלעדיים לחברי המועדון

מאמר: הסגולות שיש בחמאת השיאה לעור יבש ועייף

הסגולות שיש בחמאת השיאה לעור יבש ועייף - שיאננדה

הסגולות שיש בחמאת השיאה לעור יבש ועייף

הסגולות שיש בחמאת השיאה לעור יבש ועייף

אגוז שיאה הוא פרי רב סגולות מעץ בשם ויטלריה הגדל באפריקה. פירותיו של עץ זה הם בעלי סגולות רפואיים וקוסמטיים רבים ומסיבה זו מופקת מהם חמאת השיאה שהיא חמאה טבעית לעור יבש בעלת יתרונות רבים לעור הפנים. במאמר זה נסקור את יתרונותיה של חמאת השיאה ומה חמאת השיאה של שיאננדה יכולה לעשות לעור הפנים שלכם.

 

חמאת גוף טבעית לעור יבש

חמאת שיאה מעניקה לעור וחיוניות לעור הפנים ובאופן כללי לעור הגוף, מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור בעלי עור פנים יבש. חמאת שיאה מכילה תכולת שומן גבוהה יחסית, דבר המונע מהעור להתייבש ושומר עליו לח לאורך זמן. חמאת שיאה נהדרת גם למקרי יובש קיצוניים בהם נוצרים חתכים בעור וחספוס: גם עור יבש מאוד סופג את החמאה בקלות והיא מזינה אותו ומונעת יובש.

 

חמאת שיאה טובה עם לתינוקות

היתרונות של חמאת שיאה לא רלוונטיים רק עבור בעלי עור יבש, אלא גם לתינוקות בעיקר משום שהיא טבעית לחלוטין ולא מכילה כימיקלים וחומרים מלאכותיים. חמאת שיאה מרגיעה את עור התינוק ומקלה על תפרחת חיתולים ולכן מומלץ למרוח אותה לאחר שמורידים חיתול וכן לאחר האמבטיה. בנוסף לכך, חמאת שיאה מתאימה גם לטיפול באקזמה אצל תינוקות וילדים.

 

מתאימה לטיפול בסימני מתיחה

לחמאת שיאה יש יכולת להפחית באופן משמעותי ואף למנוע כליל סימני מתיחה שנוצרו בשל ירידה או עלייה במשקל וכן לאחר היריון. הסיבה שסימני מתיחה נוצרים היא מכיוון שהעור נמתח מעבר ליכולת שלו, וחמאת שיאה מסייעת בשיקום האלסטיות של העור ומשפרת את ייצור הקולגן.

 

חמאה טבעית לטיפול בדלקות בעור

חמאת שיאה היא בעלת מאפיינים אנטי דלקתיים, דבר ההופך אותה למרכיב נהדר נגד אקנה, דרמטיטיס וכן כוויות שמש, חתכים ושריטות. חמאת שיאה מכילה חומצת שומן שנקראת cinnamic acid והיא זו שהופכת אותה לאנטי דלקתית.

 

מעכבת את הזדקנות העור

אין שום דבר רע בהזדקנות, אך רבים מאיתנו היו רוצים לעכב מעט את הזדקנות העור ולשמור על עור החיים שלנו מבריק, לח וחיוני. זה בדיוק מה שחמאת שיאה עושה: חמאת שיאה מכילה רכיבים המאיצים את ייצור הקולגן בגוף, שהוא החלבון בעור הפנים ששומר על מראה צעיר. חמאת שיאה מכילה ויטמין A ו-E המזינים את העור ושומרים על מראה רענן וחלק. כך למעשה שימוש יומיומי בחמאת שיאה לעור הפנים מונע הופעת קמטים בגיל מוקדם ומעכב את הזדקנות העור.

 

כיצד משתמשים בחמאה שיאה?

שמים את הכמות הרצויה של חמאת השיאה בידיים ומרככים אותה בתנועה סיבובית בית כפות הידיים עד שהחמאה נמסה. לאחר מכן מורחים אותה על האזורים הרצויים בגוף ובפנים ונותנים לחמאה להיספג במשך מספר דקות בעומק העור.

החמאה קצת משתנה בין הקיץ לחורף – בעוד שבקיץ היא רכה יחסית, בחורף היא קשה ומוצקה יותר. ניתן להמס אותה בידיים או באמצעות מקור חום טבעי אחר.

Read more

יתרונות שעוות סויה על שעוות אחרות - שיאננדה

יתרונות שעוות סויה על שעוות אחרות

דמיינו שאתם מתפנקים לאור נרות חמים שלא רק משרה אווירה מרגיעה, אלא גם תומך בסביבה ובבריאות הכללית שלכם. נשמע נשגב, לא? הגיע הזמן לעטוף את עצמנו בעולם המדהים של שעוות סויה.

לקרוא עוד