דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הירשמו ותהנו

3% הנחה בהזמנה הראשונה | חשבון אישי עם ריכוז ההזמנות שלכם ומעקב משלוחים | מבצעים בלעדיים לחברי המועדון

מאמר: תמציות ריח לנרות - איך להפיק את המירב מהם?

תמציות ריח לנרות - איך להפיק את המירב מהם?

תמציות ריח לנרות - איך להפיק את המירב מהם?

הפצת ריח טובה היא כנראה הפרמטר החשוב ביותר בהכנת נרות.

בסופו של יום, כל מה שאנחנו מבקשים מהנר שלנו זה שהוא יפיץ מלא ריח וימלא את החלל, וזאת אינה משימה בלתי אפשרית! להפך, בכמה דגשים קטנים ניתן להבין איך להפיק את המירב מ תמציות ריח לנרות:

דגשים להפצת ריח מרבית:

  • יש הרבה אסכולות לגבי טמפרטורת השעווה בזמן הוספת הריח, אבל אנחנו יכולים להגיד שעשינו הרבה טסטים ואומנם התהליך לוקח יותר זמן, אבל הוספת הריח לשעווה בטמפ' של 85 מעלות היא הטמפרטורה האופטימלית, מכיוון שבטמפ' זאת, הריח מתחבר לשעווה בצורה הטובה ביותר, רק שימו לב שאתם לא עוברים את ה 90 מעלות אחרת השעווה יכולה להיפגם והריח יכול להתאדות.
  • ערבוב הריח עם השעווה - פה חשוב לא להיות עצלנים, ערבוב עדין וארוך זה הפתרון, לאחר הוספת הריח חשוב לערבב את תערובת השעווה והריח לפחות 2 דקות בצורה עדינה, לאחר מכן, ממש לפני המזיגה לצנצנת, חשוב לערבב שוב מעט, על מנת ליצור אחידות בנוזל.
  • עבודה עם משקל - חשוב להבין מזה אומר הוספת 8% ריח, הכוונה היא שעל כל 100 גרם שעווה אנחנו מוסיפים 8 גרם של ריח, למשל, חיממנו 500 גרם שעווה, נוסיף לה 500*0.08=40 גרם ריח.
  • תנו לנר לנוח שבועיים, אנחנו יודעים שזה מפתה להדליק אותו אבל בתקופה הזאת הריח יתחבר בצורה חזקה לשעווה וככה הנר יפיץ יותר ריח.
  • הוספת % ריח גבוהה יותר לא תפתור לכם את בעיית הפצת הריח שיש לכם.
  • גודל הנר - כמובן אחרי כל הדגשים חשוב לזכור שככל שהנר גדול יותר הוא יוציא יותר ריח, בזכות בריכת השעווה הגדולה שהוא יוצר והפתיל העבה שיהיה בו.

אז שיהיה בהצלחה
צוות שיאננדה

למאמר הבא --> בעיות נפוצות בהכנת נרות

למאמר הקודם -->  בחירת הפתיל הנכון לנר שלכם

Read more

איך מכינים נרות ריחניים? מדריך בסיסי למתחילים - שיאננדה

איך מכינים נרות ריחניים? מדריך בסיסי למתחילים

איך להכין נרות ריחניים? מדריך פרקטי למתחילים בהכנת הנרות, דברים בסיסיים שחשוב לדעת שיחסכו לכם זמן וכסף, החל מבחירת השעווה, הציוד הנדרש להכנת נרות וחומרי הגלם.

לקרוא עוד
הנרות לא יוצאים מושלמים? אנחנו כאן לעזור

הנרות לא יוצאים מושלמים? אנחנו כאן לעזור

הכנת נרות היא דבר פשוט וכיף, אך להגיע לרמת גימור גבוהה מאוד זה לפעמים דורש עוד קצת מאמץ והבנה, אז אם הכנתם נרות ונתקלתם בבעיות, אנחנו כאן כדי לעזור

לקרוא עוד