דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הירשמו ותהנו

3% הנחה בהזמנה הראשונה | חשבון אישי עם ריכוז ההזמנות שלכם ומעקב משלוחים | מבצעים בלעדיים לחברי המועדון

מאמר: הנרות לא יוצאים מושלמים? אנחנו כאן לעזור

הנרות לא יוצאים מושלמים? אנחנו כאן לעזור

הנרות לא יוצאים מושלמים? אנחנו כאן לעזור

בעיות שונות בהכנת נרות:

הכנת נרות היא דבר פשוט וכיף, אך להגיע לרמת גימור גבוהה מאוד זה לפעמים דורש עוד קצת מאמץ והבנה, אז אם הכנתם נרות ונתקלתם בבעיות, אנחנו כאן כדי לעזור, במדריך זה ננסה להוריד למילים את כל הבעיות שאנו נתקלים בהם בהכנת נרות, מתחילים: 

רוב הבעיות הנוצרות בהכנת נרות נגרמות מאותן הסיבות, ולכן במדריך זה לא נפרט כל בעיה שקיימת אלה ניתן דגשים חשובים שבעזרתם מקווים שנצליח לעזור.
חשוב להבין ששעוות צמחיות הן חומר טבעי, אורגני ולכן אנחנו צריכים להתמודד עם האתגרים שהן מביאות.
בקצרה אומר שרוב הבעיות הנוצרות קשורות לטמפרטורת העבודה שלנו (טמפ' המזיגה, טמפ' הצנצנת וטמפ' החדר), וחשוב גם להבין שכל הטמפ' שאנו עובדים איתם קשורות אחת לשנייה, לכן אין מתכון מנצח, וזה בעיקר ניסוי טעיה והבנה, הדגש העיקרי הוא שנר צריך להתקרר לאט, חשוב שטמפ' הצנצנת תהיה קרובה ככל הניתן לטמפ' מזיגת השעווה, בין אם זה לחמם את הצנצנת או למזוג בטמפרטורה נמוכה יותר (קרובה ככל הניתן לטמפ' ההמסה), טמפ' החדר היא פקטור מאוד חשוב גם כן, תהליך ההתמצקות של הנר הוא תהליך חשוב ולוקח מספר ימים, חשוב שבזמן הזה הנר ינוח, בלי שינויי טמפ' קיצוניים, עם מרווחים בין נר לנר ולא צמודים אחד לשני, ובלי לנסות לזרז את התהליך, אנחנו ממליצים לתת לנר לנוח שבוע שלם לפחות לפני שנוגעים בו, ושבועיים שלושה לפני ההדלקה, על מנת לקבל הוצאת ריח אופטימלית.

דגשים נוספים וקריטיים לתהליך:

  • ערבוב השעווה בעדינות - ערבוב השעווה בצורה אגרסיבית עלול לגרום לבועות אוויר להיכנס פנימה ובנוסף מזרז את תהליך ה Frosting שיוצר נקודות לבנות בשכבה העליונה, לכן, אל תהיו עצלנים ותנסו לסיים במהירות, תערבבו את השעווה מספר דקות בעדינות.
  • חימום השעווה - רצוי לא לחמם את השעווה למעל 85 מעלות, כמו שציינו קודם זהו חומר אורגני וזה יכול לפגוע בהרכב שלו ולהזיק לאיכות הנר.
  • משטח העבודה - המשטח שעליו אתם מכינים את הנרות משפיע מאוד על צורת ההתקררות של הנר, מכיוון שמשטחים רבים, כמו שיש למשל, הם בעלי מוליכות חום גבוהה מאוד ובכך גורמים לנר להתקרר הרבה יותר מהר בחלקו התחתון מאשר בדפנות, דבר הגורם לסדקים ובעיות נוספות, לכן מומלץ לעבוד על משטחים עם מוליכות חום נמוכה כמו עץ.

מקווים שהצלחנו להועיל
צוות שיאננדה

למאמר הקודם --> תמציות ריח לנרות, איך להגביר את הפצת הריח של הנר? 

 

Read more

תמציות ריח לנרות - איך להפיק את המירב מהם?

תמציות ריח לנרות - איך להפיק את המירב מהם?

הפצת ריח טובה היא כנראה הפרמטר החשוב ביותר בהכנת נרות. בסופו של יום, כל מה שאנחנו מבקשים מהנר שלנו זה שהוא יפיץ מלא ריח וימלא את החלל, וזאת אינה משימה בלתי אפשרית!

לקרוא עוד